10 Kasım 2007 Cumartesi

slayt yapma programı

salyt yapma programıFotoları, resimleri slayt yapabileceğiniz bir program olan pixie ile hızlı biçimde slayt gösterisi oluşturabilir ve istediğiniz gibi şekillendirebilirsiniz. programın boyutnun ufaklığı ile yapabilecekleri arasındaki bu fark sizi de şaşırtacak

resimlerinizi ve fotoğraflarınızı en kolay ve çabuk yoldan slayt haline getirebileceğiniz programla
resimleri karıştırma, saydamlık, en ve boy gibi ayarları da yapabiliceksiniz

pixie slayt programı indir



22 yorum:

  1. yha sLaytın ortasında proqramın adı yazuyor onu nasıL kaLdırabiLiriz bi yardın etseniz:d

    YanıtlaSil
  2. kullanıcı adını ve registerini girmen gerekli bende var ama şuan bu bilgisayarımda değil mail atarsan biara gönderebilirim gokmen_bey@hotmail.com

    YanıtlaSil
  3. ya ben nasıl indirilio bulamadım...anlatır mısınız

    YanıtlaSil
  4. ya arkadaslar ben slaytımı yapıyorum ama sonda calıstırdıgımda resımlerın ortasında programın adı gecıyo bunu kaldırmasını bılen warsa lütfen yardımcı olsun bana rica edıyorum korkusuz_koboy_@muslular.com
    yardımlarınızı beklıyorum saygılarımla...

    YanıtlaSil
  5. sizler için ekledim arkadaşlar
    http://s1.dosya.tc/psgold32.rar.html

    YanıtlaSil
  6. YA SLAYTIN ÜZERİNE NASIL YAZI YAZILIYOR YAA

    YanıtlaSil
  7. Ben herşeyi yapıyorum siz nasıul yapamıyorsunuz biraz gayret ederek kendiniz yapmaya çalışın

    YanıtlaSil
  8. arkadaşlar slayt programı çook güzel fakat bir sorun var resimlerin ortasında programın ismi geçiyor nasıl silindiğini bilenler varsa bana yardımcı ollur musunuz RİCA EDİYORUM yusuf_2008_52@hotmail.com yardımlarınızı bekliyorum...

    YanıtlaSil
  9. ya ebn bu programı indiremiyorum yardımcı oluak biri varmı

    YanıtlaSil
  10. sılayt ı nasıl yapcam yaa arkadaşlar bi anlatsanız

    YanıtlaSil
  11. slm tesekkur ederim de sLaytın ortasında proqramın adı yazuyor onu nasıL kaLdırabiLiriz biyardım etseniz su adirese cevab verirsen sevinirim tesekkur o.y webmaster@kalecikkoyu.com

    YanıtlaSil
  12. power paint duruken bunla uğraşılırmı yaw.

    YanıtlaSil
  13. indiremiyorum uffffffff

    YanıtlaSil
  14. şu programın ismi nasıl kaldırılır bilen varmı?
    bide media playerde açılmıyor
    yardımcı olursanız sevinirim

    YanıtlaSil
  15. program ismi nasıl kaldırılır?
    media playerde açılmıyo niye?

    YanıtlaSil
  16. arkadşalar ben progrmaı indirdim kurdum slaytı yaptım ama play basığımda yazı geliyo onu nasıl halledevem ya yeni.mah.7171@hotmail.com bi yardım cı olursnaız sevinirim

    YanıtlaSil
  17. arkadaşlar yardımcı olurmusunuz nasıl indirebilirim bu programı

    YanıtlaSil
  18. Arkadaslarben tabletteyim program indiriyorum ama açilmadi ne yapabilirim

    YanıtlaSil
  19. eee ben indiremiyorum slayt????

    YanıtlaSil
  20. ya arkadas cok ko
    loy baska yerden ındır cunku program yanlıs baska yerden ınıdr olur tm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. başka yerden inmiyor ki bakayorum ama bulamıyorum

      Sil
  21. arkadaslar slayt yapmak isteyenler bana ulasmak isterse bir slm versin yetr

    YanıtlaSil